/Files/images/виховання.jpgМетою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власні ставлення, а саме:

  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СУСПІЛЬСТВА ТА ДЕРЖАВИ
  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ
  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА
  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
  • ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ

Виховна тема ліцею:

«Формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості з громадською позицією шляхом впровадження інноваційних виховних технологій».

Мета виховної роботи:

  • виховання здорової нації;
  • реалізація концепції громадянського виховання в умовах розвитку української державності;
  • формування особистісних рис громадян України, розвиток фізичної, духовної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культур.

Пріоритетні напрямки виховної роботи :

  • формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
  • формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
  • утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам'яті;
  • збагачення народних традицій, звичаїв;
  • виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
  • формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
  • забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
  • формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
  • створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, надання допомоги кожному у пошуку справи до душі;
  • посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
  • підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
  • створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
  • зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
  • організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет;
  • доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.

Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді в Україні

— це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення

Кiлькiсть переглядiв: 1862