Метою виховання є становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власні ставлення, а саме:
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СУСПІЛЬСТВА ТА ДЕРЖАВИ
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ
- ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ
Виховна тема ліцею:
«Формування морально-духовної, життєво-компетентної особистості з громадською позицією шляхом впровадження інноваційних виховних технологій».
Мета виховної роботи:
- виховання здорової нації;
- реалізація концепції громадянського виховання в умовах розвитку української державності;
- формування особистісних рис громадян України, розвиток фізичної, духовної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культур.
Пріоритетні напрямки виховної роботи :
- формування особистих рис громадян України, національної свідомості та самосвідомості учнів;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури, оволодіння українською мовою;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам'яті;
- збагачення народних традицій, звичаїв;
- виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності і культури розумової праці;
- формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря;
- забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я;
- формування екологічної культури учнів, гармонії її відносин з природою;
- створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності щодо інтересів, надання допомоги кожному у пошуку справи до душі;
- посилення уваги до питань морально-етичного виховання, створення системи успішної профілактики відхилень у поведінці учнів;
- підпорядкування змісту, форм і методів роботи визнанню особистості дитини як найвищої соціальної цінності;
- створення умов для соціального захисту дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, що залишились без батьківського піклування;
- зміцнення служби соціальної та психолого-педагогічної допомоги дітям, батькам, сім’ям;
- організація педагогічно-доцільної системи учнівського самоврядування, колективне планування діяльності вчителів та учнів через раду, учнівський комітет;
- доцільне використання можливостей позашкільних навчально-виховних закладів для організації позакласної та позашкільної роботи.
Сучасний зміст виховання дітей та учнівської молоді в Україні
— це науково обґрунтована система загальнокультурних і громадянських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, праці, природи, мистецтва, самої себе. Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власне ставлення